Koronaviruset: Spørsmål og svar om Flex

Her finner du ofte stilte spørsmål og svar om Flex i forbindelse med koronaviruset.

Kjører Flex fortsatt?. 

Ja, men for å redusere risikoen for koronasmitte begrenser vi kapasiteten. Det betyr at Flex vil ha fire passasjerer per tur med minibuss. Dersom du er helt avhengig av å reise med Flex på en bestemt dag, anbefaler vi at du bestiller tur i god tid. Du kan bestille reise 14 dager frem i tid.

Hvorfor kan jeg ikke bestille reise med Flex på internett?. 

Vi merker at etterspørselen etter Flex har gått ned, og vi har derfor redusert bemanningen på kundesenteret. Kundesenteret skal prioritere telefonbestillinger for Flex. Du må ringe 69 12 54 60 for å bestille tur.

Hvem kan reise med Flex nå? 

Alle kan reise med Flex, men vi oppfordrer passasjerene til å vurdere nøye om de er nødt til å reise kollektivt akkurat nå. Ca. 70 prosent av passasjerene våre er i risikogruppen for å utvikle alvorlige symptomer dersom de blir smittet med korona. Hvis du er syk skal du ikke reise med Flex.